Aanmelden / Sign up

ENGLISH BELOW


Wij zijn erg verheugd om te horen dat uw bedrijf zich wil aanmelden voor de LED BedrijvenDag 2025 op 14 mei.

De aanmelding is helaas geen garantie voor een plek op de bedrijvendag zelf, wegens een beperkt aantal plekken kan het zijn dat wij u helaas niet kunnen verwelkomen op deze bedrijvendag. De commissie zal er uiteraard alles aan doen om zo veel mogelijk bedrijven te kunnen verwelkomen.

Wij hebben nog wat informatie van u en uw bedrijf nodig om mailcontact te minimaliseren en de aanmelding zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zou u daarom het onderstaande formulier kunnen invullen?

LET OP! Het indienen van deze aanmelding is nog geen garantie tot deelname. Het indienen van deze aanmelding geeft dan ook nog geen (betalings)verplichtingen met zich mee!

Velden met een '*' zijn verplicht.


We are exited to hear your company wants to attend the LED BedrijvenDag 2025 on 14 May.

Your application does unfortunately not mean a guaranteed spot at LED BedrijvenDag 2025, therefor it may be possible that due to a limited amount of spots we are regrettably not able to welcome you to this edition. The committee is doing its best to welcome as many companies as possible.

To streamline the application process we request some additional information about your company to minimalize email traffic, could you therefore fill in the form below?

PLEASE NOTE! Submitting this application does not guarantee admission. Submitting this application does also not imply any (payment)obligations!

Fields with a ‘*’ are required.

Company Details
Please write the full name of your company.
Please write down the name of whom the comittee can contact.
Please write down your email adress
Please write down the cellphone number for communication, and calamities, with a representative who will be present at the LED BedrijvenDag.
Package of choice
Choose your preferred package, the difference between both packages is the booth size and the table(‘s). Package A costs 275 euros and package B costs 475 euros.
Relevant information for the organisation.
Please note with how many representatives you will be attending. If this amount changes, please inform the LED BedrijvenDag committee.
Write a short description of your company. This will appear on the website.
Invoice information
For example a process number, a PO-number or extra instructions for sending the invoice.
Extra Information
Check the box if you want to use the a parking space (no additional costs apply). Please note that each company receives a maximum of 1 exit ticket.
Please write down the possible food allergies and/or dietary wishes for the lunch. If this changes at a later date, please inform your contact at the LED BedrijvenDag committee.
If you have a short question and/or a comment, you can leave it here. If you have a multiple questions and/or comments, please contact the LED BedrijvenDag committee.

Mogelijk gemaakt door